Hovslagare

Idag, precis innan jag skulle sticka till stallet så ringde min systerdotter Ebba, 3 år. Vi pratade mkt kort, sedan tog storebror över. Blir alltid lika glad när jag pratar med de goa ungarna :)

Lekte hovslagare i stallet idag. Sally och Bamse är nu verkade runt om och jag har raspat lite på Rasses bakhovar. Jag är alldeles skakig i benen nu, som bevis på att det blev gjort ordentligt!

Jag och mamma tog ut Rasse sen och fotade lite. Han är tjock och muskelfattig, men för att ha stått i två år så tycker inte jag att han ser så jävlig ut.
Bedöm själv :)



Den egentliga anledningen till att vi skulle fota var för att dokumentera detta:


Hans frisyr har inte varit högprioriterad om man säger så.

Men söt är han alltid :)



God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0