Konstigt

Hej!
Fick idag reda på att inläggen jag skriver här inte syns. Spännande!
Någon gång borde de ju komma fram kan tyckas, så jag fortsätter skriva.

Jag tror att jag är inne i lite av en identitetskris. Eller, det är inte rätt ord. Men jag är inte överens med mig själv angående valen jag har gjort hittills i livet och de val jag står inför nu. Och det är ju bara förjävligt!
Det känns som att jag står och stampar på samma ställe. Jag är en velig person = Ingenting blir gjort. 
Eller velig är bannemig också fel ord. Villig passar bättre (HAHA). Jag kan tänka mig att göra så jäkla mycket med mitt liv, men har inte tålamod att slutföra EN sak i taget. 

Idag har jag inte jobbat. Ofrivilligt dock. I alla fall så passade jag på att vara i stallet tidigt, skönt att ha kvällen fri :) Har också varit inne och städat hos mormor och morfar då mormor är lite dålig för tillfället. Duktigt barnbarn jag är va?  

Natten till idag drömde jag om att soldater, från medeltiden ungefär, marcherade ute på gårdsplanen och jag satt oh gömde mig i ett hörn där inne. Plötsligt kommer Kristina fram till mig, klädd som en gycklare från samma tidsera. Kändes som att jag rest tillbaka i tiden eller något sådant.
Sen drömde jag att det låg två gigantiska dromedarer och sov på fältet på andra sidan vägen HAHA. Jag ringde då till radion på telenr 577490 och bad de att annonsera efter ägaren. Dromedarerna flyttades till radiostationens inhägnad så länge. Men där ville de inte stanna, så de flyttade rundbalen med halm som de hade fått till ett ställe där de kunde hoppa upp på den. Sen hoppade de vidare upp på staketet och kravlade sig över en efter en. Sen travade de Regementsgatan ner och försvann. Sen vaknade jag och gick och tittade ut. Det enda djur som var på fältet var grannens hästar :)
Jag drömmer OFTA såhär sjuka drömmar och det hade varit väldigt intressant om en drömtydare kunde analyserat dem. Någon som vill göra ett försök ?


Nu ska jag till stan och köpa godis.

HAJ!

Kommentarer
Postat av: Thess

Jag ser, jag ser! Äntligen! :D

Och dina drömmar verkar ungefär lika vettiga som alla andras = just totally fucked-up :)

2012-04-16 @ 14:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0